HTML

Az elsőnap eseményei...

2014.05.21. 09:16 SittingDuck

A történelem ismétli önmagát! Tisztára 2012. Amikor is ''szakítottam" a Rasztákkal. Ugyan az az érzés..
A történet kezdete, hogy véletlen unfriendeltem a Kézist. Hogy lehet véletlen unfriendelni valakit? Le akartam tiltani, hogy ne tudjak róla 4 hónapig, hogy ne húzzam fel magam. Visszajelöltem, erre ő h figyelem hiányos vagyok és nem jelelölt vissza. Végül is így vagy úgy, de elértem a célom. Nem fogok tudni róla 4 hónapig semmit. A történelem ismétli önmagát...

De lássuk be. 2 éve jól sült el. Megtaláltam magamban azt az erőt, ami a felálláshoz kellett. Az elmúlt 2 hónap úgy is borzalmas volt. Vívódásokkal teli, amiből csak egy helyben toporgás lett. Nem használt a sulinak, a melónak és a magánéletemnek se. Soo reboot!

Tegnap már az edzést is újrakezdtem. Reboot in progress. :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sittingduck.blog.hu/api/trackback/id/tr226189840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása