HTML

1 hét vége

2014.04.22. 22:46 SittingDuck

Kedves Blogom!

Vajon mikor hagyom el a lustaságot és koncentrálok arra ami fontos az életben? A sulit leszarom. A melóra se figyelek annyira. Kezdek a saját magam foglya lenni. Indul a szezon, meg az utolsó hónap a suliban. Ha most nem ébredek tudatomra, akkor megint elbaszom.

A Kézist ignorálnom kell. Neki szó szerint egy fasz kellett. Nekem meg, hogy megörüljek valakiért. Hát mind ketten megkaptuk amit akartuk, csak nem úgy ahogy én számoltam. Legalább rájöttem, hogy nem vagyok annyira okos, mint gondoltam. Megint.. De a hibáiból tanul az ember. Ignorálnom kell.

Koncentrálnom kell. Buli gyakorlásnak. Se Kézis, se cukor. 2 hét múlva kondiznom fogok. Fontos, hogy tartsam magam az őrületem produktív részéhez, akkor nem lesz baj. A másik felét meg nagyon gyorsan el kell ásnom mélyre, ahonnan előszedtem, mert hosszú három hét elé nézek különben.

 

A további viszont látásra,
SittingDuck

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sittingduck.blog.hu/api/trackback/id/tr906070901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása